  • Data: 2004-06-20 20:45:14
    Temat: Re: ankieta (e-banki) - ponowienie prośby
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    p. napisał:
    > Ponawiam moją prośbę o wypełnienie zamieszczonej poniżej ankiety,
    > która wg mojego promotora jest absolutnie niezbędnym elementem mojej
    > pracy magisterskiej. Odpowiedzi proszę odsyłać na priv.
    > Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

    Ekhem, tak się tego nie robi. Wystawiłbyś tę ankietę na stronie WWW -
    może być plik DOC do ściągnięcia i wypełnienia, który należałoby odesłać
    Tobie mailem. Ale najlepsze rozwiązane to aktywny formularz, który po
    wypełnieniu generowałby wyniki z unikalnym numerem IP wypełniającego.
    Nie każdy chce zdradzać swój e-mail obcym osobom. Wystarczy żebyś miał
    wirusa na swojej maszynie i już ankietowani mogliby zostać zasypani
    śmieciami.

    K.