eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiadres nadawcy przelewu (b. ktoś mi przelał kasę i co teraz?) › Re: adres nadawcy przelewu (b. ktoś mi przelał kasę i co teraz?)
  • From: "Piterson" <Piotrek>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: adres nadawcy przelewu (b. ktoś mi przelał kasę i co teraz?)
    Date: Thu, 5 Apr 2007 12:11:17 +0200

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:ev0ee4$1p5$1@news.onet.pl...
    > Na wyciągu papierowym przy niektórych przelewach przychodzących jest adres
    > nadawcy (osoby fizyczne). Np.: przelew z BOŚ adres nadawcy jest z Lukasa
    > nie ma... Od czego to zależy? Od banku nadawcy czy banku odbiorcy?
    > Przecież do przelewu wystarczy numer.
    > Są jakieś reguły kiedy adres nadawcy jest znany odbiorcy?
    > Podobno w niektórych przelewach internetowych jest miejsce na adres
    > nadawcy,
    > domyślnie wypełniane przez bank ale można go zmienić.

    Zalezy wylacznie od banku (systemu), jakie dane wysyla w przelewie.

    > Pytania do wysyłających i/lub odbierających przelewy w mBank,
    > BZ WBK, Getin, PEKAO SA, ING ale informacje z innych (najlepiej
    > zestawienia par) też mile widziane.

    LUKAS Bank - tylko imie i nazwisko
    BZWBK - wszystkie dane (nawet jest Pan/Pani przed imieniem i nazwiskiem :))
    PKO BP - wszystkie dane
    ING Bank - wszystkie dane
    mBank - wszystkie dane
    Inteligo - wszystkie dane
    oraz BS Oława - wszystkie dane :)

    Sprawdzilem w ostatnich operacjach, wiec wyglada to tak jak powyzej... :))

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson