  • Data: 2017-01-25 13:15:38
    Temat: Re: Zawyżenie pit dla banku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e589a7b7-b04b-4bcd-90ae-2a4638d880ba@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 25 stycznia 2017 12:23:52 UTC+1 użytkownik pawełcz
    napisał:

    >Znaczy oszukuje Ciebie, ZUS, US...

    Niekoniecznie.
    Moze mu przedstawil dwie opcje i pracownik wybral lepsza, nawet jesli
    nielegalna :-)

    ZUS mozna by rzec, ze oszukuje, ale US znow prawie wcale, bo wzrasta
    jemu podatek PIT.

    > Kredyt biorąc uczciwie czy tez nie mam oczywiście zamiar >sumiennie
    > i to grubo przed czasem spłacić.

    To weź uczciwie. Jeśli teraz zarabiasz 6tys a rata kredytu to 500zł to
    przy oficjalnych dochodach 1500zŁ powinieneś mieć raczej zdolność na
    rate 500zł.

    J.