  • Data: 2023-09-12 14:39:20
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2023 o 14:26, J.F pisze:

    > Ta ... ja tak zrobiłem ze 30 lat temu.
    > Juz 20 lat temu dojazd się zrobił bardzo niewygodny, ale ...
    > przestałem jeździć do banków :-)

    30 lat temu, to do wyboru miałem 3 banki w całym mieście. W PKO BP SA
    pani, która zakładała rachunki była tylko w środy w godzinach 13~15.
    PEKAO SA miało tylko rachunki walutowe. Padło na BPH. Potem BPH
    otworzyło placówkę w centrum handlowym, w którym robię bieżące zakupy.
    Jak się rozpadali na BPH i PEKAO SA, to zostałem właśnie w BPH, bo
    zostawała ta placówka w centrum handlowym. Teraz tę placówkę
    zlikwidowali, ale faktycznie do banku wpadam naprawdę sporadycznie.

    > Przy kredycie rachunek jest jednak inny :-)

    Ale kredyt możesz wziąć tam, gdzie taniej i ustawić stałe zlecenie na
    spłatę. Od zawsze tak mam. Nigdy nie miałem kredytu w tym banku, w
    którym miałem rachunek.

    --
    (~) Robert Tomasik