  • Data: 2009-01-23 13:18:50
    Temat: Re: Zaczyna być gorzej niż myślałem....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co cie giez jakis ukasil?
    > jak juz musisz wiedziec to majac do wyboru bycie zydem czy tez bycie
    > swinskim ryjem
    > to ja bym wybral to pierwsze. faktycznie wybralem jedank trzecie- bycie
    > poddanym
    > JKM Elzbiety II.

    Ty se wybieraj swojego wladce któremu bedizesz oddawal poklony- ja nie
    musze.

    Bo TUTAJ mi najlepiej i nigdzie indziej. Tu moja ojczyzna i tu jest mój
    kraj.
    A z muzulmanami to mój przodek Sobieski rozprawil sie juz dawno pod wiedniem
    w glorii i chwale, za co z reszta muzulmanie maja do nas dzisiaj do dzisiaj
    respekt i szacunek

    Zreszta do muzulmanskiego Iraku poslala naszych wojaków swinsko-zydowska
    malpa o nazwisku Kwasniewski-Stolzman (wbrew zreszta woli narodu,) by
    okupowac ten kraj, który w niczym nam nie podpadl, a z którym za komuny
    mielismy calkiem dobre uklady.

    Dr.Endriu