  • Data: 2010-05-06 21:30:09
    Temat: Re: Zachciało mi się KK w Lukasie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    news:4be2e2fb$0$17100$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mam furorę. W nocy jest przetwarzanie danych, niby od 23.30 do 1 i od 3
    > do 4, ale jeśli chodzi o karty, to lepiej nie próbować w ogóle. Wyciągi
    > podobnie, spóźnione o co najmniej 2 dni.

    Wróciłem do domu o 21-szej i przez godzinę próbowałem wejść w menu karty.
    Kupa.
    Loguję sie bez problemu do konta, kliknięcie w zakładke Karty kredytowe
    powoduje niekończące się wczytywanie, albo wywala mnie w kosmos.
    Zadzwoniłem na ich partyline i zapytałem czy dostane sie do wyciagu i menu
    karty do terminu jej spłaty. Obiecali, że tak . No to maja jeszce ze trzy
    tygodnie.
    Już wiem dlaczego dali bez kwitów, od ręki. Są po prostu złośliwi :)

    A co myślicie o karcie city? Bo widzę, ze daja na dwa lata za friko.

    wiatrak