  • Data: 2003-08-09 19:26:57
    Temat: Re: Za duzo przelalem na KK i co teraz?
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

    From: "MK" <m...@i...pl>

    > "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
    > To chyba dosp proste i logiczne ;). Zadzwon na Citiphone i popros o zwrot
    > nadplaty :). Mam wrazenie, ze sie uda ;).

    A tak a propos - czy srodki na KK Citi (i w ogole na dowolnej KK),
    ktore tam wplacimy i beda nadplata, sa w jakikolwiek sposob oprocentowane,
    czy jest to forma bezprocentowego depozytu ? I czy sa jakies limity ?
    Gdyby np. wplacic na ten rachunek teoretycznie 10 tys. zl ?
    Pewnie za 10 minut mialbym telefon z Citi zeby to jakos ulokowac :D
    --
    lex