    From: Akkon <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyższa blokada niż wartość transakcji
    Date: Thu, 25 Jun 2009 11:55:10 +0200

    Jest odpowiedź Moneybookers:

    "Prosimy miec na uwadze, iz roznica w koszcie zakupu (188.50 PLN) oraz w
    pobranej kwocie wynika z faktu, iz Moneybookers pobiera srodki w walucie
    EUR. Roznica o ktorej Pan wspomina wynika wiec z kosztow przewalutowan.

    Z gory bardzo przepraszamy za niedogodnosci.

    Informujemy, ze srodki zostaja przewalutowane przez Moneybookers. W
    przypadku transakcji wymagających przewalutowania, Moneybookers dodaje
    1.99% do hurtowych kursów wymiany walut obcych.

    Opłata służy ochronie przed wahaniami kursów walut i ryzykiem związanym
    z rynkami walutowymi. Kursy wymiany walut stosowane przez Moneybookers
    są na bieżąco aktualizowane w ciągu dnia. Szczegolowe informacje
    odnajdzie Pan na naszej stronie internetowej www.moneybookers.com w
    sekcji 'Oplaty'"

    Dla mnie to kpina. Moneybookers nie jest dla mnie partnerem, co najwyżej
    przelewy24.pl, które w tym sklepie obsługują płatności elektroniczne.
    Jakie są między nimi rozliczenia, to już nie moja sprawa. Dodatkowo
    rozliczanie transakcji dokonywanej w Polsce i w polskiej walucie w
    rozliczeniu na euro budzi moje poważne wątpliwości.