eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe › Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5da49326$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5da49326$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wypowiedzenie niekoniecznie prawidłowe
    Date: Mon, 14 Oct 2019 17:44:58 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <5da498a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.55.66
    X-Trace: 1571068064 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 83.26.55.66:53928
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2726
    X-Received-Body-CRC: 1557636206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:646716
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5da49326$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Ostatnio przyszło do mnie pocztą tradycyjną w kopercie wypowiedzenie
    >usługi Mini Firma Telefon z Santadera. Wszystkie dane adresowe są
    >poprawne, tylko bank wypowiada usługę dla danego Numeru
    >Identyfikacyjnego Klienta (NIK)
    >i w tym piśmie podaje, że wypowiada usługę dla numeru NIK,
    >który nie jest moim numerem. Czyli chciał wypowiedzieć chyba mnie,
    >ale wyszło jakby powiadomił mnie, że wypowiada komuś innemu.
    >Powiadomiłem ich o tej pomyłce przez pocztę wewnętrzną, ale
    >twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić co wysłali i zapraszają do
    >oddziału.
    >Co to za system, który drukuje wypowiedzenia i nie można ustalić co
    >się wydrukowało.
    >To już nie pierwszy bank, który ma takie problemy, że w systemie nie
    >widzi co system wysyła do klientów, tylko trzeba przyjść i pokazać co
    >się dostało.

    Nowoczesna informatyka przypomina troche magie :-)

    >Czy takie wypowiedzenie jest poprawne? (dotyczy innego NIKa)
    >Czy (jak będę miał czas i ochotę się trochę poprzepychać) mogę sobie
    >próbować użyć i jak nie zadziała, to reklamować?

    IMO - powiadomili Cie, ze wypowiadaja dla pewnego NIK, ale na twoim
    NIK nie wypowiedzieli, wiec powinno dzialac :-)

    Ale ... jak Ci wylaczą, to pewnie niechetnie bedą chcieli wlaczyc.
    Szczegolnie jesli wylaczaja usluge calkowicie i wypowiedzieli
    wszystkim.

    Wiec jakiego odszkodowania powinienes sie domagac ... 5 zl, 50zl, 500
    zl ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1