eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym - możliwa? › Re: Wypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym - możliwa?
  • Data: 2008-11-07 08:56:53
    Temat: Re: Wypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym - możliwa?
    Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    załóżmy że

    > Mozesz przelac na swoje inne konto, jesli twoi znajomi nie maja konta w
    > banku, zgubiles dowod, i nie chce ci sie pofatygowac po nowy / zglosic
    > jego zgubienie.

    Albo np zgubiłem/ukradziono mi portfel (dowód,karte,gotówke) ale ocalał
    telefon komórkowy na który mam aktywowane smsowe kody jednorazowe, pamiętam
    swój numer klienta i hasło, jestem kilkaset km od domu nie mam znajomych w
    tych okolicach, potrzebuję wrócić do domu, więc gotówki na przejazd i teraz
    pytanie:

    Czy możliwa jest wypłata gotówki np w oddziale banku tylko na podstawie
    zalogowania się na własne konto internetowe na tamtejszym komputerze i podania
    wygenerowanego kodu jednorazowego?