  • Data: 2005-08-10 17:04:09
    Temat: Re: W jakim banku zalozyc rachunek?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-08-10 17:31, seba kocik napisał(a):

    > a o jaki bank jak nie pko bp sie potykasz na kazdym kroku???

    No i?

    > Inteligo VE jest najlepsza -lepsze sa tylko KK :P

    Ciekawe. Niby czemu? Że ma odblokowane MO/IO/TO? A mi bardziej odpowiada
    bezprowizyjna wypłata z *każdego* bankomatu - i porównaj tu VE inteligo
    do VE Fortisa, albo Maestro z BOŚ.

    > a jak ktos nie_chce miec calej sumy na karcie to niech zalozy sobie
    > subkonto w
    > koncie i juz

    W mBanku też można mieć tandem eKONTO (+ karta) + eMAX (bez karty).
    Kakij problem?

    > a nie wspomne juz o tych sms'ach i pdf'ach podpisanych co po
    > wydrukowaniu sie
    > nie czepiaja... normanie same plusy....

    Powiadamianie smsem po dwóch miesiącach od założenia rachunku w Inteligo
    kosztuje 4,99 PLN. Natomiast zrzut potwierdzenia do podpisanego pdfa to
    faktycznie przydatna rzecz. Podobnie przesłanie podpisananego przez
    Inteligo maila z potwierdzeniem, czy możliwość wysłania faksu z
    potwierdzeniem.

    No tak jakby. :-P

    Gree