eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[VW] rezygnacja z papierowych potwierdzen zawarcia umowy lokaty › Re: [VW] rezygnacja z papierowych potwierdzen zawarcia umowy lokaty
  • Data: 2003-07-26 17:58:32
    Temat: Re: [VW] rezygnacja z papierowych potwierdzen zawarcia umowy lokaty
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > In plus dodam tez, ze od wyslania wiadomosci poczta wewnetrzna do otrzymania
    > odpowiedzi tą samą drogą o realizacji dyspozycji upłynęlo tylko 68 minut.

    To ja tez ich pochwale-pytalam poczta wewnetrzna kiedy moge spodziewac sie
    wygranego laptopa-bardzo szybko dostalam odpowiedz, ze mam go sie spodziewac za
    1-2 dni. Laptopik przyjechal po 1 dniu, a na drugi dzien mila pani zadzwonila
    dodatkowo zadzwonila z zapytaniem, czy komputer aby dotarl :-)

    Pozdrowienia,
    Glenn