  • Data: 2004-08-18 05:15:11
    Temat: Re: [VW] Nie trzeba już czekać do następnego dnia
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zmieni
    > bankomacie).
    >
    > nie rozumiem tego
    Czy mając konto w banku x możesz iść do bankomatu banku y i zobaczyć stan
    konta? Zwykla nie, chyba że te 2 banki ściśle wspólpracują ze sobą - np.
    x=Lukas i y=BZWBK. Dla kilku banków y=Euronet, ale nie dla wszystkich.

    Chodziło mi o stwierdzenie, że w żadnym bankomacie nie dowiem się o saldzie
    konta e-direct. Na wydruku po operacji wypłaty pojawia się magiczne 0 lub brak
    informacji o saldzie.

    Piotrek