  • Data: 2002-04-15 11:34:45
    Temat: Re: VC zlotowa z PeKaO kredytowa czy debetowa?
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a9ecje$v3c$1@news2.ipartners.pl...
    > Tylko że z debetową bywa jeden problem: czasami za cholerę nie chce się
    > zautoryzować - i co ci z tego że kasa jest na koncie,m kiedy terminal nie
    > może się do niej dobrać?
    > Kredytowa za to autoryzuje się mimo braku łaczności z bankiem (no chyba że
    > akurat transakcja jest zbyt duża albo "padnie na nią " do sprawdzenia).

    Oczywiscie. problem autoryzacji to juz co innego. Na szczescie istnieja
    debetowe wypukle (VC). Chyba wowczas nie ma juz tego problemu, prawda?

    A swoja droga... Jak taka debetowa z Multi dziala? Niby moge wybrac tylko
    tyle co na koncie, ale skoro moge placic w taxi to przeciez nie sprawdzi mi
    konta. A jakbym mial 10zl, a chcial zaplacic 20zl to co procz debetu? I tym
    samym co w przypadku zaginiecia tej karty, bo jesli nie sprawdza, a limit na
    bezgotowkowe ma np. 5000zl, to czy pomimo 10zl na koncie zlodziej moze sie
    najezdzic taryfami za 5000zl? :-)

    pzdr