  • Data: 2014-02-16 11:50:53
    Temat: Re: Uwaga na zmiany w Citi
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-16 10:49, xbartx pisze:

    > Hmmm napisał, że popsuło mu się rozwiązanie z którego skorzystał,
    > podałem mu inne rozwiązanie,

    Widzę że lubisz przemilczeć niewygodne fakty...
    Podałeś mu rozwiązanie z kartą Alior Kantor w USD, które to rozwiązanie
    NIE DZIAŁA TAK jak podałeś.
    Dodajmy - w przypadku o który pytał wątkotwórca (waluta rachunku EUR,
    transakcje w USD i GBP) karta Alior Kantor TEŻ NIE DZIAŁA TAK jak opisałeś.
    Znaczy - podałeś "rozwiązanie" które niczego nie rozwiązuje

    > do tego właśnie służy między innymi grupa,

    ... i ponieważ do tego służy to cię sprostowałem, żeby się ktoś nie naciął.
    Sam wyposażyłem się w kartę Alior Kantor w USD, do zastosowań w
    krajach/walutach INNYCH niż niż EUR/GBP bo do tego celu jest ona dobra.
    Natomiast do płatności w walucie EUR/GBP/USD, jeśli płatność jest w
    innej walucie niż waluta rachunku, karta Alior Kantor działa tak samo
    kiepsko jak karty większości banków.

    > to nie, będziesz drążył, udowadniał i bił pianę

    o tym, że w tej konkretnej odpowiedzi nie miałeś racji mogę cię zapewnić
    dowolną ilość razy ;)

    > Dobra EOT.

    Pora by była...

    Sławek