    From: "Bartek" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na Santander bank dawne ptf.
    Date: Fri, 31 Mar 2006 09:26:25 +0200

    > Kurcze a wydawalo mi sie, ze to takie proste wybrac bank podpisac
    > papierki... wszystko Ci wylicza i wsio.

    Wyliczyc wyliczą, ale to co akurat pasuje.

    Albo zastosuja nastepującą zasade opierajac sie na porównaniu kwot:
    kiedy masz w perspektywie wziecie kredytu np. na 200k i dzieli Ci od niej
    tylko jeden krok, a pan z banku Ci mówi 'No, wszystko jest ok, ale jeszcze
    trzeba takie ubezpieczenie wykupic za 900 zł', to zestawiajac sobie te 900
    zł z 200.000 zł, 9 stów robi sie kwotą niewiele znaczącą. Noramalnie jakby
    Ci ktos powiedzial o ubezpieczeniu za 900 zł, to bys sie 10 razy
    zastanowil, przeliczyl itp.
    A kiedy powiedzą Ci w banku 'Jest ok. Dostanie Pan kredyt, oprocentowanie
    tylko 5.5% rocznie', to poziom napalenia troche zamgli zdolnosc trzezwej
    oceny rzeczywistego kosztu, kiedy Ci dowalą dodatkowe koszty opócz
    oprocentowania.

    Dlatego warto isc do doradcy, zwlaszcza takiego, ktory Cie nie omami
    rzeczami, ktore swiadczą za daną ofertą, ale jest w stanie zebrac wszystkie
    informacje zw. z kredytem i jego kosztami, tak bys mógl podjąć swiadomą
    decyzję.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl