  • 1. Data: 2004-01-13 08:50:16
    Temat: [Re:] Uszkodzona paczka (a raczej otwarta koperta) z VWBanku
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    Witam!

    Po ponad miesiącu oczekiwania znalazłem w skrzynce na listy zawiadomienie do
    odebrania przesyłki na poczcie (jeszcze nie odebrałem) oraz kopertę z PINem.

    Tyle że:

    - koperta była otwarta. A raczej nie została zamknięta - klej jest nie
    ruszony. Czyli całą drogę do mnie wędrowała sobie w ten sposób, że każdy
    mógł wyjąć zawartość - czyli kartkę z PINem. Co prawda perforacja jest
    nienaruszona, ale bez problemu udało mi się odczytać (pod silną żarówką) z
    jakich cyfr składa się PIN. Perforacji nie rozrywałem - trochę dziwi mnie,
    że jest to aż 6 cyfr. Nie chcę otwierać póki co, aby mieć dowód, że w stanie
    takim jakim to otrzymałem można było wszystko odczytać.

    I tu pytanie do grupowiczów - czy można zmieniać PINy w VW Banku? Jeśli tak,
    to po prostu zmienię PIN zaraz po aktywacji konta i tyle.

    Jeśli nie - to nie będę ryzykował i wystąpię o wygenerowanie nowego PINu.

    Czy waszym zadniem warto zadzwonić na VWLinię i zrugać ich za tego typu
    niedopatrzenia?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2004-01-13 08:57:48
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 13 Jan 2004 09:50:16 +0100, "BM" <s...@R...pl>
    wrote:

> [...]
    >to po prostu zmienię PIN zaraz po aktywacji konta i tyle.
    >
    >Jeśli nie - to nie będę ryzykował i wystąpię o wygenerowanie nowego PINu.
    To Telepin bo ma 6 cyfr, zmieniasz go po 1 logowaniu do VWlinii ...
    zmiana jest obowiazkowa. Ale stan koperty godny pozalowania.

    >Czy waszym zadniem warto zadzwonić na VWLinię i zrugać ich za tego typu
    >niedopatrzenia?
    Raczej Cie splawia tak jak mnie ....

    pzdr,
    Dentarg