    From: "Fiury" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uprawnienia doradcy kredytowego w mBanku
    Date: 25 Jan 2007 11:50:12 -0800

    On 24 Sty, 14:21, "Marek" <n...@m...mnie> wrote:

    > doswiadczenia przy braniu kredytu hipotecznego. Niestety sprawy byly juz za
    > bardzo zaangazowane zeby szukac innego banku ale drugi raz juz bym tego
    > bledu nie popelnil.

    Wczoraj dzwoniła do mnie pani dyrektor tego Centrum, nie mogłem
    rozmawiać więc dziś się dowiedziałem.
    Nie udało jej się załatwić niższego oprocentowania. Powiedziała,
    że to zależy od jednego człowieka w centrali. I on nie wyraził
    zgody na jakiekolwiek niegocjacje. Ani słowem nie skomentowała tego,
    że w mailu miałem już napisane, że jest propozycja o 0,1% mniejsza
    i że było napisane, że jest duża szansa na mnie o 0,2%
    Tak czy inaczej podjąłem decyzję. Już podpisałem umowę z
    Multibankiem. Jak na razie wykazują dużą wiekszą elastyczność i
    troskę o klienta. Zobaczymy jak będzie dalej jak już wszystko do
    nich przeniosę :)