    From: An <a...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Date: Fri, 01 Apr 2011 18:21:55 +0200

    On 01.04.2011 17:57, TBBM wrote:
    > Z niepokojem przeczytałem Twoją opinię nt naszej działalności. Zachęcam do
    przesłania wszelkich problemowych spraw na adres k...@k...pl. Jeżeli podasz
    argumenty świadczące o Tym, co zostało napisane powyżej, odniosę się do nich w trybie
    pilnym. Liczę, że potwierdzisz powyższe słowa rzeczowym mailem i wyjaśnimy wszystkie
    wątpliwości. Jeżeli na jakieś poprzednie maile nie otrzymałeś odpowiedzi, podaj
    proszę także id sprawy, żebym mógł sprawdzić, co stało się z odpowiedzią.

    Nie widzę najmniejszej potrzeby. Zresztą pańska wiadomość jest całkiem w
    stylu Bluemedia - słodkie ogólniki.

    Fakty:
    - Bluemedia na każdej opóźnionej racie jest w stanie wygenerować dla
    siebie wielokrotnie wyższe dochody niż odsetki dla pożyczkodawców
    - Bluemedia podpuszcza PD, i co głupsi się na to nabierają, do konfliktu
    PD-PB na którym sama zarabia. Np. wprowadziła instrument zwany "monitem
    inwestorskim", którego używają PD, na nich spada zdenerwowanie ze strony
    PB... ale kasę za monit pobiera Bluemedia.
    - dochody Bluemedia są dodatnio skorelowane z:
    -- liczbą i kwotą udzielonych a nie spłaconych pożyczek
    -- liczbą i kwotą opóźnionych rat pożyczek