  • Data: 2004-06-09 09:28:46
    Temat: Re: Trzy nowe karty kredytowe w ofercie Pekao S.A.
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:ca6k5p$m0a$1@news.onet.pl...

    > Nie zmienia to jednak faktu, że wejście pekao na rynek KK, to ważne
    wydarzenie
    > (i sygnał) dla konkurencji ;)

    jakie wejscie ? Ja mam KK w Pekao od prawie 5 lat...

    Bedzie z tym duzo problemow zapewne. Pierwszy juz sygnalizowalem - brak
    numeracji rachunkow kart wg NRB. Kolejny to brak obslugi w systemie sytuacji
    gdy splata wypada w niedziele a nastepuje w poniedzialek. Pewnie takich
    kwiatkow bedzie wiecej.

    D.