    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teraz ja przekonałem sie jaki jest kiepski Getin Bank
    Date: Fri, 18 Dec 2015 04:20:17 +0100

    "koziołek M." e...@g...co

    : Próbuje już od miesiąca odzyskać oszczędności mojego nieżyjącego taty od Getin
    Banku.

    A ja usiłuję wyjaśnić, że Getin podpisał ze mną umowę w maju, choć kuriera wysłał
    w kwietniu. Moim zdaniem pracują tam ludzie kształceni do denerwowania klientów
    i osłabiania pozycji banku -- dywersanci.

    Co mnie wiąże z bankiem? Widzimisie dziecka_neostrady kształconego do niszczenia
    pozycji banku czy podpis na papierowej umowie?

    Problem był wyjaśniany już trzykrotnie, ale nadal pozostaje niewyjaśniony, choć
    dwukrotnie ,,pracownicy'' Getin uznali że jednak współpraca rozpoczęła się pod
    koniec maja... Oczywiście chodzi o pieniądze. Za każdy razem trzeba stracić masę
    czasu na ,,rozmowę'' z człowiekiem zdecydowanie nastawionym na marnowanie czasu...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'