    From: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TelePekao24, zadluzenie, strata pracy
    Date: Tue, 08 Oct 2002 20:25:40 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@charon.comprze.com.pl

    jarekg wrote:

    > mialem podobnie - z wyjatkiem zwolnienia - zdarzylo mi sie dwa razy
    > przekroczyc limit rozszezonego debetu no i tuz przed wygasnieciem umowy
    > dostalem pisemko ze nie nastapi przedluzenie umowy i prosza o
    > natychmiastowa splate calego zadluzenia (debetu),
    > zadzwonielem do dzialu kredytow no i dowiedzialem sie za moga pojsc mi na
    > reke i rozloza splate na kilka rat, podobno calkiem czesto na cos takiego
    > ida.
    >
    > splacilem w dwa miesiace i mam to z glowy

    Ja po tym jak im się udało pozwolic na przekroczenie limitu na koncie
    w skutek zapłacenia onlinowym Maestro (chyba nie do konca online'owym
    skoro pozwoliło zejsc poniżej 0 dostepnych
    środków na koncie) i niezbyt miłym telefonie z banku zadeklarowałem,
    że w spłace wszystko w ciągu tygodnia bo i tak likwiduje konto.
    (jaka sie pani po drugiej stronie miodna od razu zrobiła, jak usłyszała
    likwidacja rachunków i kart :-D )
    Teraz jestem szczęśliwym nieposiadaczem konta w żubro-banku,
    potwierdzenie rowiązania umowy trzymam i czekam aż mi coś przyślą ;-)
    POzdr

    Ra-Ash

    P.S. Miałem ubaw jak czytałem wyniki finansowe Pekao podpisane
    przez biegłych ksiegowych z świętej pamięci Artur Andersen :-D.
    Następny Enron ;-) ??
    Rozumiem, że wywieszać chłopaki muszą, ale podpisy mogliby jakims
    markerem potraktowac .. chociaż chyba też nie mogą.