  • Data: 2004-02-27 17:44:45
    Temat: Re: Tani kredyt na mieszkanie
    Od: "BM" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przymierzam sie do zakupu mieszkania i stad moje pytanie: wgdzie wziac
    > kredyt i jaki kredyt wybrac by nie przeplacic ?
    > Przewidywana kwota kredytu to jakies 80.000 - 100.000 zl. W jakiej walucie
    > powinienem wziac kredyt ?

    Ja wlasnie dostalem kredyt na prawie 200tys (budowa domu) i wzialem w PLN w
    PKO BP. Faktem jest ze rata miesieczna jest spora, ale jak tylko waluty sie
    ustabilizuja to zamienie na CHF (moze za rok - dwa) bez dodatkowych kosztow
    (splace ten kredyt innym). Plusem jest mala prowizja (0.5%) i zadnych
    dodatkowych oplat (oprocz ubezpieczenia kredytu na czas budowy). Zero zl za
    wycene nieruchomosci, zero faktur, luzik :)

    Pozdr.
    BM