eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTakim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się. › Re: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
  • Data: 2013-10-25 05:15:51
    Temat: Re: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > [...]
    >
    > Tym bardziej, że zgodnie z regulaminem
    > (http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/304
    44758/Regulamin+Konta+od+01.07.2013.pdf)
    > w § 37 mamy:
    > Bank może wypowiedzieć Umowę Konta, w formie pisemnej,
    > z ważnych przyczyn, z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku
    > zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń: [...]

    No cóż, wydaje się jednak, że Półbank jest w prawie :), bo mamy też §3
    nazwany dla niepoznaki "struktura konta" i tam jest pkt 8:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Rachunek Podstawowy ulega automatycznemu zamknięciu, jednak nie wcześniej niż w dniu
    26.10.2013 r., gdy spełnione są łącznie następujące przesłanki [...]

    Już mi się nawet nie chce sprawdzać, czy przysłali mi odpowiednią
    makulaturę.

    KJ
    PS. A i tak niesmak pozostał.

    --