    From: SQLwiel <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [TV] kradzież z konta
    Date: Wed, 15 Sep 2010 09:24:35 +0200

    z pisze:
    > Wczoraj Ekspresie reporterów pokazano jak to z konta pewnej staruszki
    > zginęło 5 tys. Sprawa ewidentna. Przy wypłacie sfałszowano podpis a
    > monitoring w tym dniu nie działał :-)
    > Ładny pan ze związku banków (czy cuś) za największe zaniedbanie i winę
    > uważał to że ta staruszka przez rok nie interesowała się co z kontem i
    > dlaczego nie dostaje wyciągów. Załamał mnie typo. Po interwencji tv
    > pieniądze się znalazły z przeprosinami. Pewnie myśleli że staruszka już
    > na tamtym świecie i uszczuplenia konta z 25 na 20 tys. nikt nie zauważy.
    >
    > Teraz pytanie.
> [...]

    Nijak.
    Wpłaciłeś 25k, chcesz wypłacić 25k i bank ma Ci to wypłacić.
    Jeśli nie ma tej kasy na koncie, to bank musi Ci udowodnić, że to Ty
    wypłaciłeś, albo, że złamałeś regulamin np. udostępniając żonie pin do
    karty (wystarczy, aby oddalić wszelkie reklamacje) i wtedy zazwyczaj
    monitoring cctv działa niezawodnie, nawet na krańcu świata.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.