    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.biznes.banki
    Subject: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Date: Sat, 17 Jun 2006 10:50:19 +0200

    Andrzej Podenkiewicz wrote:
    > J.F. w <news:9djv82le21k7u1kbkr8bu6qitgsbdrhbvu@4ax.com> napisał(a)
    >
    > A ja odnoszę wrażenie, że jest to część zaplanowanej kampanii
    > reklamowej Polecenia Zapłaty. Ktoś, kto dostanie taką notę, zapragnie
    > aby w przyszłości dano mu spokój
    > i ulegnie reklamie. To przecież wg niej pozbędzie się kłopotów i
    > niedogodności.

    No więc ja zleciłem polecenie zapłaty pod koniec lipca i nie miałem go
    jeszcze w sierpniu - do tej pory programowałem przelew przez internet i
    zawsze było na czas. We wrześniu nie otrzymałem faktury w ogóle więc
    zadzwoniłem na 9393 czy jest już włączone polecenie zapłaty czy może mam
    płacić przelewem (zawsze do mnie dzwonią, wiec z góry wiem, że będzie to
    tylko kwota abonamentu). Poinformowano mnie, że jest właczone polecenie
    zapłaty, więc nie płaciłem przelewem. Potem (w październiku) okazało
    się, że mam zadłużenie, bo jednak nie było polecenia zapłaty - było
    właczone dopiero od pażdziernika. Musiałem więc zapłacić w pażdzierniku
    przelewem i miałem niecałe 2 tygodnie spóźnienia. Teraz przysłali
    odsetki na 23 grosze. Znaczy, że polecenie zapłaty nie przysłużuło mi
    się. Nie przysłużyło się również TP SA, bo złożyłem na te 23 grosze
    reklamację, że z ICH winy nie zapłaciłem w terminie, bo na infolinii
    wprowadzili mnie w błąd i nie przysłali faktury za wrzesień 2005.
    Teraz zapłacą za odpowiedź, za pracę swoich ludzi, bo mają burdel, a ja
    im złamanego GROSZA nie podaruję :)
    Leszek