    From: sandokan <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.biznes.banki
    Subject: Re: TPSA nalicza odsetki za opozniienia w PZ
    Date: Fri, 16 Jun 2006 22:07:03 +0200

    loksim napisał(a):

    > w czerwcu zapewne jakas skoordynowana akcja odsetkowa, dostalem note na ~50
    > pln;
    > jakos umknelo im, ze niedawno wystawili pieciocyfrowa korekte za ubiegly
    > rok, wiec nota to z ich strony faux pas;
    > zareklamowalem note i zazyczylem sobie odsetki od skorygowanych kwot

    hihi, mnie też chcieli dziabnąć na 21 gr, za spóźniony PZ z lutego 2005 r.
    najpierw próbowali wcisnąć kit, że jeszcze wtedy nie miałem PZ
    potem, że nie miałem kasy na koncie, ale niestety nic na to nie poradzę,
    że elixir nie działa w soboty ;-))
    reklamacja przyjęta, mam czekać na odpowiedź w ciągu 2 tyg

    --
    pozdrawiam
    Marcin