    From: "Tommeck" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szwajcarski
    Date: Tue, 25 Apr 2006 20:31:55 +0200

    > Google Twoim przyjacielem.
    > (co Wy wszyscy widzicie w tych szwajcarskich bankach?)

    Moze mnie oswiecisz. Nie wiem, jak sie poprzez Google dowiedziec, czy ktos z
    Szanownych Grupowiczow zakladal konto w Szwajcarii.
    Autor watku z pewnoscia mogl znalezc informacje o bankach szwajcarskich, ale
    chodzilo mu o praktyczne doswiadczenia z nimi. Stad pytanie - w odroznieniu
    od twojego komentarza - jest jak najbardziej na miejscu.
    A konto zagraniczne ma wiele zalet (dlaczego Szwajcaria - to juz tajemnica
    autora watku): m.in. niedostepnosc dla pomyslow polskich politykierow,
    lepsze oprocentowanie wkladow w walutach, dostep do produktow
    inwestycyjnych, karty rozliczane bezposrednio w walucie bez zlodziejskich
    kursow wymiany i tak dalej.