  • Data: 2007-04-19 10:01:33
    Temat: Re: Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard wrote:

    > Najlepsze, że nadal nie działa. Ciekawe kiedy naprawią.

    No właśnie trochę już długo to trwa. Na razie radzę sobie tak, że
    pobieram historię operacji tylko, że nie da rady z bieżącego dnia
    pobrać, więc masz zawsze jeden dzień do tyłu. Ciekawe co im tak
    namieszało w tym "zawiłym interface www" konto oszczędnościowe czy może
    skrócona nazwa przelewu. Aż strach się bać jak będą wdrażać więcej zmian
    w interface www na raz ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski