eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStrajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowac? › Re: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowac?
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowac?
    Date: Thu, 04 Jan 2007 22:53:20 +0100

    > Czy jest jakikolwiek sens reklamowania tej sytuacji? W Citi pewnie byłaby
    > szansa, ale na BPH specjalnie nie licze... a moze sie myle?
    > Czy ktos moze poradzic jak sprobowac to zareklamowac?
    > W koncu to BPH (a nie ja) wybral sobie takiego solidnego partnera jak Poczta
    > Polska.
    > POzdrawiam,
    > Marcin

    Nieotrzymanie zestawienia transakcji nie zwalnia z obowiązku spłaty
    karty (kwota minimalna), w przeciwnym wypadku co miesiąc mógłbyś
    tłumaczyć się, że nie spłaciłes, bo nie dostałeś wyciągu...
    Bank oczywiscie nie mgółby udowodnić, że zestawienie wysłał, gdyż listy
    zwykłe nie są rejestrowane...

    Zapłacisz odsetki od zadłużenia na karcie oraz karę za niespłacenie
    kwoty minimalnej. Razem to minimum kilkadziesiat zlotych...

    Reklamacja nic nie da. Bank ma rację...

    pozdr.
    RobertS