  • Data: 2003-08-13 07:32:39
    Temat: Re: Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System Bankowy!!!!
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bhbi61$1922$1@foka1.acn.pl...
    > Tak też myślałam, dlatego rzuciłam pytanie. Jasne, że dam znać gdybym
    > się wcześniej dowiedziała. Po prostu w "Gazecie Prawnej" nr 152 z dnia 6
    > sierpnia 2003 jest artykuł pt "Najpierw egzekucja potem sprawiedliwośc".
    > W tymże artykule jest mowa o Stowarzyszeniu. Niestety w Prawnej nikt nie
    > umiał (bądź nie chciał) podac mi danych tego Stowarzyszenia. Googlałam
    > nieco i nic. Totez szukam na gupie pomocy

    krakowski dziennik przyznal niedawno, ze ich korespondent wojenny (iraq, a
    wczesniej jugoslawia itp)
    pisywal swoje artykuly nie wyjezdzajac poza krakow :-) byc moze niebawem
    przeczytamy, ze kolejny pseudo dziennikarz pisal artykuly nie piszac niczego
    w kraju oszustow i afer - byc moze nawet nikt nie zauwazy tej kolejnej
    pseudo afery polegajacej na wymyslaniu nieistniejacych stowarzyszen. :-)