eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSposób przeliczania transakcji bezgotówkowych KK na złotówki › Re: Sposób przeliczania transakcji bezgotówkowych KK na złotówki
  • Data: 2008-02-03 18:19:18
    Temat: Re: Sposób przeliczania transakcji bezgotówkowych KK na złotówki
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > W pierwszej chwili pomyślałem, że piszesz ogólnie, stąd ten dosyć
    > lakoniczny post. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o Citi to na infolinii
    > twierdzą, że wszystkie karty (Visy i MC) rozliczają w USD.

    To w takim razie na dezinfolinii (oddział) mnie kilka dni temu zrobili w
    bambuko. Składałem wniosek o karte silver - na początku spytałem czym
    się różni u nich MC od Visy - dowiedziałem się, że walutą rozliczeniową.
    Z racji, że często jeżdze do eurolandu pomyślałem, że lepiej wezmę MC w
    EUR. A szkoda, bo jakbym wiedział, że obie są w USD to bym wziął
    partnerską Visę BP (bo MC nie ma).

    --
    k.