  • Data: 2015-04-18 03:02:15
    Temat: Re: Sposób na pieniądze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzgR" mgrnhs$nas$...@m...internetia.pl

    > Nie mam części wątku...więc odpowiem inaczej.

    > "Natomiast teraz Chroma (ona) chce pozbyć się Silverlight."

    > Całkiem logiczne zdanie tyle że pozbawione logiki przez Emanuela, który zmienia
    sobie płeć :)

    Tak przy okazji, skoro znów tu jestem. ;)
    Poprawnie należy zapisać raczej tak:

    ,,Natomiast teraz Chroma (ona) chce pozbyć się Silverlight".

    Nie o znak cudzysłowu mi chodzi, ale o kropkę na końcu.

    I aby było jasne (choć chyba już jest) właśnie to miałem na
    myśli -- ona (Chroma) pozbywa się czegoś, co zowie się Silverlight.

    -=-

    Być może właśnie z tego powodu DTusk rozpoczął wojnę przeciwko
    Chromej i ułomnej? :) IMO po prostu DTusk zabiera temu, komu
    może zabrać, czyli temu, kto ma. Tak rządził w RP, tak rządzi w UE.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'