eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSłoń a sprawa polska czyli przyszłe zmiany oprocentowania... › Re: Słoń a sprawa polska czyli przyszłe zmiany oprocentowania...
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Słoń a sprawa polska czyli przyszłe zmiany oprocentowania...
    Date: Wed, 20 Jan 2010 08:46:40 +0100

    > Co innego byłoby jeszcze ważne i co najważniejsze - gdzie takie konta są ?
    >
    > Pozdr.
    >
    > witrak()

    IMHO najlepszym rozwiązaniem są banki, które oferują również obrót
    gotówkowy daną walutą (mnie najbardziej interesuje CHF). Zakładasz
    bezpłatne konto, przynosisz walutę "z ulicy" - tak zazwyczaj taniej i
    wypłacasz w gotówce kiedy chcesz.

    Przelewy walutowe praktycznie wszędzie są płatne (nawet jeżeli nie płaci
    się za wysłanie przelewu to zwykle są koszty banków pośredniczących).
    Więc lepiej ich unikać!

    Oczywiście jeżeli ktoś nie chce bawić się w bieganie z gotówką to może
    założyć konto walutowe w banku, w którym ma złotowe. Kupno, sprzedaż
    waluty (może o kilka groszy gorszy kurs niż w kantorze) nic wtedy nie
    kosztuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS