    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skarga na maklera - gdzie?
    Date: Sun, 27 Jun 2004 19:57:26 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@aar9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > A tu podobna historia

    "[...]Gdy odetchnąłem z ulgą, że obligacje nie zaginęły, pani w okienku
    przez pomyłkę - jak stwierdziła - dokonała w moim imieniu przedterminowego
    wykupu jeszcze innego pakietu moich obligacji. Kiedy oświadczyłem, że takiej
    dyspozycji nie podpiszę, gdyż jej nie zlecałem i dalej chcę zatrzymać ten
    pakiet, usłyszałem, że niestety dyspozycja została już przyjęta przez
    system, nie można jej wycofać i otrzymam zwrot gotówki za papiery na moje
    konto bankowe. Stanie się tak niezależnie od tego, czy dyspozycję podpiszę,
    czy nie. W takiej kuriozalnej sytuacji, nie mając czasu na dłuższe utarczki
    słowne, które pewnie nic by nie dały, musiałem zaakceptować skutki
    uczynności obsługującej mnie urzędniczki"

    Hehehehe a to dobre :) Czyli SYSTEM wazniejszy od decyzji czlowieka ;-)

    Zabewnie w tym kontekscie brzmi "Agenda Warsaw 2010", w ktorej Wiesio R wraz
    z innymi ofycjelami rynku kapitalowego chca budowac kolosa na glinianych
    nogach. Niech najpierw zaczna budowac fundamenty. Niech zaczana dbac o
    bezpieczenstwo obrotu, niech nie odstraszaja inwestorow takimi historiami
    jak ta powyzej opisana a takze ta z 4 lutego (100 sekund na kontraktach
    terminiwych) z "dziewica wyspiarska" w tle ;-)

    Wiesio R widzac, ze grunt mu sie pali pod nogami zaczyna nawolywac do
    utworzenia nowej instytucji finansowej (oczywiscie na koszt podatnikow, a
    jakzeby inaczej), w ktorej moglby grzac stolek :))

    Za pare lat na naszym rynku kapitalowy handlowac beda jedynie OFE miedzy
    soba. Bedziemy mieli jedna transakcje na tydzien i bedzie baaaaardzo
    ciekawie :)
    Teraz juz wiem dlaczego Ustawodawca tak bardzo chce by OFE nie mogly
    inwestowac na zagranicznych rynkach kapitalowych.. szkoda slow

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX