  • Data: 2017-06-11 15:05:30
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2017-06-10, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zmienić nie można, to jest oczywiste.
    >
    > Ja takie dopiski stosuję, np. dla faktur zagranicznych, dopisuję
    > sobie kurs średni + obliczenia dla PLN. Jeszcze się nie zdarzyło żeby
    > przez to ktoś mi zakwestionował taki dokument. :)

    No naprawdę aż tak łopatologicznie trzeba tłumaczyć, że nie chodzi
    o notatki na fakturze, tylko o zapisy ingerujące istotnie w treść.
    Nikt Ci nie zakwestionuje faktury jak sobie na niej policzysz kurs
    czy zrobisz uwagę typu "zakup materiału do produkcji tego i tamtego"
    Ale jak sobie poprawisz dane kontrahenta typu NIP czy zmienisz kwotę,
    to myślisz, że też nikt z kontrolerów nie zareaguje?