  • Data: 2003-11-05 09:49:54
    Temat: Re: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krecony <u...@W...onet.pl> wrote:

    > To przykre raczej niz smieszne. Czytajac takie posty mam wrazenie, ze
    > ludzie z infolinii sie dowartosciowuja upubliczniajac wiesci, ze to
    > klienci sa ograniczeni...

    Chyba nigdy nie pracowałeś z klientami :) Czasami zdarzają się _naprawdę_
    ograniczeni :)
    Czy upublicznienie tekstu:
    "Klient: Tatusiu, tatusiu, Pani z MultiBanku dzwoni
    Tatuś: Znowu te k.... dzwonią"
    uważasz za obraźliwe dla klienta...?

    > Obym to ja byl ta mniej zorientowana strona przy nastepnym kontakcie
    > z jakims biurem obslugi klienta!

    Daj spokój, śmiech to zdrowie :)
    BTW: http://www.ccp.com.pl/index.phtml?&id_opt1=ccp_05_1 (również teksty
    operatorów).