  • Data: 2008-06-27 17:52:58
    Temat: Re: Rocketting i wymuszenie rozbójnicze w PKO SA
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slavekk pisze:
    > Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No i?
    > Bank PKO SA - coś ci nie pasuje?

    Śmieszka kolega nie zauważył?

    A poza tym - raz piszesz o nazwie PeKaO, a o skrócie PKO
    Potem Bank PKO SA. Będę się czepiał. To wciąż nie to samo.
    Z uwagi na istnienie drugiego banku o prawie identycznej nazwie
    (btw, wiecie dlaczego? to ciekawa historia, z czasów międzywojennych)
    warto być precyzyjnym.

    A poaz tym, z uwagi na zapowiadaną zmianę nazwy naszego tytułowego
    bohatera problem nazwowy niedługo będzie tylko akademicki.

    > To jest ich problem co mają w statucie

    A to pisz "według mnie". Bo skoro wypowiadasz się
    (powtórny cytat):

    to podajesz to jako pewnik. A pewnik pochodzi właśnie ze statutu.
    To jedyne źródło. Więc jak podajesz swoją wersję, to zaznacz to.

    Pozdrowienia,
    MKi