    From: "Reaktorek" <r...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Realizacja czeku wystawionego w USA w Polsce???
    Date: Thu, 9 May 2002 15:35:22 +0200

    Jezeli jest to czek wystawiony przez amerykanski departament IRS, zwrot
    podatku, to traktowany jest wtedy jako potwierdzony czek bankierski, kase
    masz od razu. Minus oczywiscie prowizje.

    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.