eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt studencki - czy jest szansa na jego zwiekszenie › Re: Re: kredyt studencki - czy jest szansa na jego zwiekszenie
  • Data: 2002-06-24 16:02:03
    Temat: Re: Re: kredyt studencki - czy jest szansa na jego zwiekszenie
    Od: SunWoj <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >jeszcze rozpoczalem drugi fakultet -i chcialem dalej, po ukonczeniu
    >pierwszego kierunku,

    >ale niestety -w moim banku -PKOBP -dowiedzialem sie, ze kredyt ten jest
    >przewidziany
    >tylko i wylacznie na jedne studia / a o pozniejszej splacie tez mozesz
    >zapomniec :(

    Witam!
    A ja mam taki problem. Ten sam bank...
    Moje studia inzynierskie mialy trwac 3,5 roku, w i na tyle dostalem
    kredyt. Teraz okazalo sie ze trwaja 4 lata /tak se zmienili nagle!!!/
    i w polowie nast. roku akadem. konczy mi sie kredyt. CZy dostane
    przedluzenie jego???

    Poza tym na pewno bede kontynuowal nauke na studiach magisterskich i
    znow 2 lata. Czy dostane przedluzenie???

    Oj ciezko bedzie!!!
    Ktos mial podobnie???

    Wojtek