    From: Marcin <n...@n...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raport BIK dla kazdego?
    Date: Tue, 25 May 2010 19:21:05 +0200

    Witam

    W dniu 2010-05-25 18:58, Ja-Gaar pisze:
    > Wlasnie znalazlem taka funkcjonalnosc w serwisie internetowym mojego
    > banku :D.
    > Przyjemnosc ta kosztuje circa about 30 zl, zaleznie od poziomu
    > szczegolowosci raportu,
    > ale za to mozna dowiedziec sie bardzo ciekawych rzeczy o swoich
    > kredytach :))).

    To samo sie dowiesz jak zamowisz na stronie BIKu raport standard. Bedzie
    Cie kosztowal tyle co znaczek. Wada jest, ze musisz czekac az poczta
    zaniesie wniosek do BIKu a potem oni odesla. Raport w banku dostaniesz
    duzo szybciej.

    > Oprocz tego jest mozliwosc zamowienia scoringu czyli
    > jak wypadamy na tle innych osob zarejstrowanych w BIK.

    A po co klientowi taki scoring? Banki maja swoje systemy scoringowe i
    nie przejmuja sie tym co wyliczy BIK chocby z tego powodu, ze BIK nie
    wie nic o dochodach klienta. Jedynie chyba naciagania naiwnych na
    koszty? A moze jednak jest to jakies zastosowanie?

    > Poza tym widac, jak czesto banki monitoruja nasza sytuacje - a owszem,
    > rabia to co jakis czas.

    Widac tez w raporcie standardowym.

    Pozdrawiam,
    Marcin