eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz › Re: [Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz
  • X-Received: by 10.140.102.82 with SMTP id v76mr1136564qge.25.1426707363879; Wed, 18
    Mar 2015 12:36:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.82 with SMTP id v76mr1136564qge.25.1426707363879; Wed, 18
    Mar 2015 12:36:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!h3no3329734qgf.1!news-out.google.com!f74ni418qge.0!nntp.google.com!z107no3
    336943qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 18 Mar 2015 12:36:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mecgcj$mvm$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.206.48.182;
    posting-account=Q8DRZgoAAACEAiefKjQpvlJ-jo7J7N_3
    NNTP-Posting-Host: 87.206.48.182
    References: <mecgcj$mvm$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: [Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz
    From: em <e...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 18 Mar 2015 19:36:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2612
    X-Received-Body-CRC: 2872944148
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611387
    [ ukryj nagłówki ]

    Bank nie może "wymigać" się od chargebacku i musi przekazać go do organizacji
    płatniczej.
    Napisz wniosek o zastosowanie procedury chargeback i podaj przyczynę, opis sytuacji,
    ewentualne dowody.
    Przyczyny można znaleźć np. na stronach:
    http://blog.unibulmerchantservices.com/visa-chargeba
    ck-reason-codes-and-time-limits/
    http://blog.unibulmerchantservices.com/mastercard-ch
    argeback-reason-codes/

    Wniosek zostaw za potwierdzeniem w placówce Półbanku lub wyślij poleconym do ich
    siedziby.
    Zapewne szybko nie odpowiedzą, bo tam takie rzeczy trwają i trwają. Zależnie czego
    sprawa dotyczy może to trwać od miesiąca do ... wielu miesięcy.
    Przy prostej sprawie i niskiej kwocie pewnie zwrócą, co się należy. Przy fraudzie lub
    większych kwotach będą milczeć, potem kluczyć lub wręcz odrzucą i może być
    konieczność korzystania z arbitra bankowego lub sądu. Ale ja bym im nie odpuszczał.

    A w tym że ten bank to porażka, to masz pełną rację. A szczególnie to widać przy
    reklamacjach, gdzie procedury mają zniechęcić klientów. Proces reklamacji trwa długo
    i często odpowiedzi nijak się mają do treści reklamacji, a bank ustosunkowuje się do
    innych transakcji niż te reklamowane. Jakby nikt dokładnie nie czytał tych
    reklamacji. Nie mówiąc o podstawowej analizie faktów, która przerasta chyba ich
    pracowników.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1