    From: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raiffeisen] Dziwna propozycja
    Date: Wed, 28 Apr 2004 21:31:19 +0200

    napisał w wiadomości news:c6ftl0$leh$1@news.onet.pl...
    > Badanie focusowe (zogniskowany wywiad grupowy).
    > Trzeba bylo isc, zwlaszcza ze placili - fajna zabawa!

    Na pierwszy rzut oka propozycja wgladala troche na taka nowoczesna korupcje
    (nie pieniadze w kopercie, tylko pieniadze jako gratyfikacja finansowa za
    udzial w jakims tam panelu dyskusyjnym, szkoleniu czy tym podobnym).
    Poniewaz wykonuje zawod podatny na propozycje korupcyjne (bank dokladnie wie
    co robie, bo ujawnilem to we wnioku o KK), a czasami interesy finansowe
    Raiffeisena zaleza od moich decyzji, wiec przy caloksztalcie sytuacji
    (zaproszenie do dyskusji kogos, o kim wiemy, ze nie ma nic do powiedzenia),
    uznalem, ze cos tu jest nie tak. W tym akurat przypadku argument o
    odplatnosci uczestnictwa byl oczywiscie argumentem zdecydowanie
    przemawiajacym za tym, zeby sie w to nie pchac. Jak wynika z niniejszej
    dyskusji byl to po prostu kolejny przejaw nieprofesjonalnego podejscia do
    klientow - nikt przed wykonaniem telefonu nie sprawdzil, ze nie mam w
    Raiffeisenie konta osobistego.

    Serdecznie dziekuje za wszelkie informacje,
    Pozdrawiam, Grzegorz