  • Data: 2016-01-26 21:24:31
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > hihihihi
    > Tak to juz jest - jak górnik czy policjant ma obiecana wczesniejsza
    > emeryturkę, to jest to prawo nabyte, jak dziecko ma dostawac 500 do 18 roku
    > zycia to jest to chwilowy kaprys.

    > Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę ironizowałem...?

    Budziku -- Ty nawet pisać nie umiesz. [i (jak każdy prawnik?) masz kuku na muniu]
    Nawet jeszcze nie ma stosownych praw a Ty już piszesz o ,,prawie nabytym''. Nie
    martw się -- sędziowie w Białymstoku nie odróżniają myślnika (separatora) od
    dywizu (łącznika) i minusa od plusa. :)

    () Nie ma jeszcze prawa (Tusk radził sobie bez prawa -- choćby z powodzianami
    i pogorzelcami czy poszkodowanymi w efekcie wichur i gradobić) ale PiS
    raczej idzie inną drogą.
    () W Niemczech jest kara (ponoć 5 tysięcy euro lub 120 dni aresztu) za
    nieprzychylność wobec ,,uchodźców'', którzy stanowią zagrożenie nie
    tylko dla żydów, ale także dla wszystkich, także dla siebie. Być może,
    zanim dorosną do pełnoletności dzieci, które właśnie teraz rodzą się,
    będzie konflikt zbrojny na miarę II wojny światowej.
    () Polscy bolszewicy nie odpuszczą. Wprawdzie stracili koryto w Polsce
    a Putin oficjalnie narzeka na Lenina (oskarżając Lenina o zniszczenie
    Rosji) ale nadal są bardzo silni i wiedzą, co jest ich ,,życiowym
    zadanie''.
    () ,,Prawo'' zbudowane metodami bezprawnymi nie jest prawem (jak małżeństwo
    zawarte z naruszeniem prawa nie jest małżeństwem) więc gdyby PiS straciłby
    władzę (poprzednim razem stracił dość nietypowo) bolszewicy uchyliliby to
    ,,prawo'' bezproblemowo. A dążyć do likwidacji tego prawa muszą w imię
    ,,świętego'' nakaz Wissarionowicza.

    Stan, w którym żyjemy, nazywać można bez obaw wojną. Znam bolszewików
    polskich, którzy nie kryją się ze swymi poglądami -- można rozdeptywać
    przeciwników (Polaków i rzymskich katolików) a można prowadzić do wojny
    ,,usprawiedliwiającej'' czystki etniczne i ludobójstwo... Ale typowa
    wojna jest kosztowna -- wraz z ludźmi tracony jest dobytek. Co najmniej
    od czasu ,,manewru spod Wieprza'' panuje wojna kultur -- celem tej wojny
    jest niszczenie polskiej kultury, polskiego dziedzictwa narodowego.

    Tak wygląda sprawa polska.

    Bardzo podobnie wygląda sprawa żydowska. Nie bez powodu Angela sprowadza
    imigrantów z Afryki i z Syrii, choć Europa Zachodnia (głównie Niemcy)
    sprzeciwiały się sprowadzeniu repatriantów z Kazachstanu do RP.

    Nie jest ważne, czy Angela Merkel rzeczywiście jest córką Adolfa Hitlera
    (moim zdaniem naprawdę może nią być) ale jest ważne, że jej działania
    mają na celu (niestety!) wojnę przeciwko żydom.

    A jeśli nadal ktoś uważa mnie (i podobnych do mnie) za świra (i świrów)
    wyjaśnię, że już obecnie z Francji masowo uciekają żydzi.

    -=-

    PiS to słaba ekipa. Zamiast wyjaśnić Europie:

    - nasze działania nie są sprzeczne z prawem, ale są
    nieprzychylne tym, którzy właśnie stracili władzę;

    czy my mamy kierować się dobrem naszych przeciwników,
    czy naszym dobrem?!

    mamy być świrami czy zdrowymi na umyśle?

    - starania naszych przeciwników politycznych są sprzeczne
    z prawem, gdyż nie można już dorzucić kolejnych sędziów
    TK (zabrania tego właśnie konstytucja RP)

    - zgodnie z prawem prezydent zwlekał z przyjęciem ślubowania

    - zgodnie z prawem parlament wybrał nowych sędziów TK

    - zgodnie z prawem prezydent przyjął ślubowanie od nowych sędziów TK

    - dopiero po fakcie (po przyjęciu ślubowania od sędziów TK wybranych
    przez PiS) TK rozpatrzył sprawę wyboru sędziów PO, przez co jego
    wyrok nie miał już żadnej wartości

    błąka się, tłumaczy, wyjaśnia, uśmiecha, przymila jak kot, prosząc
    człowieka o głaskanie, stara się jakoś przymilić Niemcom i innym...

    Bolszewicy w Polsce są bogaci -- ich dzieci przetrwają bez dokarmiania,
    dlatego Petru, PO i inni bolszewicy raz potomkowie bolszewików tak
    mocno zabiegają o niewprowadzenie owego programu a PiS dąży do
    wprowadzenia... To walka o biologiczne wyniszczenie (bądź ocalenie)
    Polaków.

    -=-

    Prawo nabyte? :) Ponoć Brytyjczycy uznali, że na drogach umieszczą
    tabliczki mówiące o tym, że droga jest prywatną własnością, przez
    co Hitlerowcy nie będą mogli po tych drogach poruszać się. ;)

    Gdybyś znał prawo naprawdę (a nie tak, jak ,,znasz'') wiedziałbyś,
    że ŻADNE umowy tak naprawdę nie są trwałe i każdą umowę (czy obietnicę)
    można renegocjować -- zwłaszcza wtedy, gdy zmienią się warunki zbyt mocno.

    Nawet nie trzeba dużego konfliktu ,,międzynarodowego'' (czytaj --> konfliktu
    z udziałem żydów) aby umowy (czy obietnice) zostały odsunięte w niebyt...

    -=-

    Budzik> Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę ironizowałem...?

    Najpierw naucz się poprawnego pisania -- później zajmij się ,,prawem''.
    Eneuel, nie Enuel.

    Ja na Ciebie raczej ;) pracować nie będę. Bolszewiccy zbrodniarze
    mogą mnie zabić, ale bez kręgosłupa pracować nie będę. :) Na moje
    szczęście bolszewicy przegrywają na każdej linii.

    Jeśli tacy jak Ty chcieli, abym na nich pracował -- mogli ze mną pracować
    wtedy, gdy byłem dostatecznie zdrowy. :) Wtedy jednak byłem dla takich jak
    Ty -- zbyt bogaty. Tacy jak Ty uznali, że nie warto zarabiać aż tak dużo,
    jak ja chcę zarabiać. Choć miałem dobre intencje -- nie znalazłem ,,uznania''.

    Dziś tacy jak Ty -- mogą co najwyżej poklikać w banery z moich stron. ;)
    Serdecznie ;) zapraszam i obiecują uczciwe rozliczanie się. :)

    Zielonymi kursorami zamierzam wskazywać te reklamy -- czy linki w ogóle,
    za które zapłacę a czerwonymi -- te, za które nie umiem zapłacić
    z przyczyn ode mnie niezależnych. (; Życzę powodzenia i szczęścia. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'