    From: szczurwa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK do Aliora
    Date: Tue, 9 Dec 2008 12:14:39 -0800 (PST)

    On 9 Gru, 20:37, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Rzekomo do 30000 zł łącznie można przenieść limity, ale dostaniesz i
    > tak limit wyliczony przez Bank, albo i nie.

    > Niekoniecznie, u mnie wystarczyły wydruki z konta, na które przelewane
    > jest wynagrodzenie.

    KK)?

    > W moim przypadku na 5 dzień roboczy został wprowadzony wniosek.
    > Decyzja negatywna.
    > Oddawałem 30 000 zł limitu na 3 kartach w zamian za 14000 zł. I tak
    > nie dostałem.

    > Moim skromnym zdaniem, należy sobie na razie z Aliorem dać spokój do
    > czasu aż opanują u siebie niedoróbki, podliczą bilans sprzedaży
    > produktów za kilka miesięcy i dojdą do wniosku, że jest kiepsko. Wtedy
    > inaczej będą podchodzić do rzetelnch klientów z dobrą historią.

    Ukryj cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ciekaw jestem, co będzie z moim wnioskiem. Przenoszę dwie karty na
    sumę 22.000,00, wnioskowałem o 25000,00 i podobno tyle dostałem. Z
    jednym małym "ale"; muszę do końca spłacic kredyt samochodowy
    (ostatnia rata !), to wtedy bank wyda kartę, bo ponoć pan analityk juz
    sobie wszystko posprawdzał. No cóż, pozyjemy, zobaczymy....