    From: Josh01 <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy w Eurobanku
    Date: Mon, 15 Jun 2009 11:05:19 -0700 (PDT)

    > tak bywa, w nocy chodzi wiele procesów batch'owych, mogą się wykonywać
    > parę godzin

    No akurat to tutaj jest mowa o dniu - bo ten system sprawdza saldo
    "rano" i "wieczorem". W nocy to zasypiają te nieszczęsne przelewy
    wewnętrzne - być może przez to wielogodzinne batch'owanie. :)

    > o 8 to wychodzą, ale być może jest warunek że najpierw odsetki muszą się
    > naliczyć. Ogólnie trzeba przyjąć że na dzień dzisiejszy mają takie a nie
    > inne ograniczenia techniczne i zaakceptować to lub nie. I nie spodziewam
    > się że to się szybko zmieni o ile wogóle

    Odsetki pokazały się w tym samym momencie co te przelewy wewnętrzne -
    gdzieś ok. 7 rano.

    > Tak jest chyba na większości infolinii, co za bzdury mi upc opowiada to
    > wogóle szkoda słów. Nie używałem jeszcze stałych zleceń ale na podstawie
    > historii to chyba ciężko stwierdzić czy to był przelew ręczny czy nie
    > tym bardziej jeśli się szuka z góry określonej rzeczy to łatwo się pomylić

    OK. Ale pomylić ta mogę się ja, który mam tylko to co mi serwis www
    pokazuje. Konsultanci moim zdaniem powinni mieć trochę więcej danych o
    rozdzajach operacji na rachunku - zresztą dowód wprost, że jednak
    takie dane mają to fakt, że podano mi dokładną godzinę przelewu, a
    zatem trochę więcej danych niż ja na ekranie mają. A zatem to nie
    powód, żeby ściemniać i oznajmiać sukces operacji, podczas, gdy to sam
    klient sobie pomógł.

    Co do infolinii to mam podobne zdanie - jak słyszę "system tak mi
    pokazuje" to mam ochotę coś powiedzieć bardzo niecenzuralnego.