  • Data: 2002-05-14 19:27:50
    Temat: Re: Przelewy - gdzie najmniejsze prowizje ?
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko cacy tylko ze po roku trzeba odnowic karte (20zl). Tak wogole karta
    > nie byla by mi potrzebna bo mialbym z mBanku.
    > Nie ma tanszej opcji ?

    Raczej nie... na pewno PKO BP (SA nie pamietam) ma darmowe konto mlodziezowe
    Graffiti czy jakos tak ale bez dostepu do netu. Dobre banki do wplacania
    pieniedzy i przelewania kasy na mbank czyli Lukas i LG nie sa dla Ciebie
    dostepne.

    Pozostaje wiec tylko BZWBK, pierwsza karta jest za darmo i wazna 2 lata
    (oczywiscie warto wziac Maestro) a potem sam zdecydujesz. Z tego co sie
    orientuje to karta do IzzyKonta kosztuje 36 zl / 2 lata czyli dwa razy
    drozej niz wbkowska...

    BTW - ciekawe czy do konta Young mozna dostac debetowa VC ? :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl