    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
    Date: Thu, 28 Jul 2011 16:34:08 +0200

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Ja podejrzewam dlatego Polbank, ponieważ często mi się zdarza, że loguje
    > się do banku, powiedzmy o godzinie 11 albo i 12 a przelew z datą przyszłą
    > jeszcze nie został zrealizowany i widzę na koncie do przelewów
    > pieniądze.

    Ale to jest przelew z data przyszla ale wypadajaca wlasnie tego dnia
    (czyli zlecony wczesniej)?

    > 23.06 to było święto, więc przetwarzanie w środę ustawiało przelew na
    > piątek - być może się mylę i winię nie tego co powinienem.

    No ale to, tak jak juz napisalem, samo w sobie nie jest niczym zlym,
    moze tak ma byc. Nalezaloby sprawdzic w regulaminach.

    Teoretycznie wyslanie przelewu ostatnia sesja takze nie jest niezgodne
    z niczym, choc banki normalnie tego nie robia.

    > Wydaję mi się że trzecią sesję zaksięgują normalnie na rachunku kk w
    > Mille jeszcze tego samego dnia. No ale na 100% nie jestem pewien, także
    > sprawdzę to jutro jak mi się uda.

    Mam wrazenie ze przynajmniej pare lat temu tak nie bylo. Ale chyba
    ksiegowali to takze w soboty(?).

    W kazdym razie jesli Polbank wyslal przelew 24.06, a Millennium ksieguje
    wszystkie sesje tego samego dnia, i 25.06 na koncie nie bylo pieniedzy,
    to cos tu sie nie zgadza.
    --
    Krzysztof Halasa