  • Data: 2007-01-19 19:37:19
    Temat: Re: Przedłużenie eMAX lokaty w mBanku -- ?
    Od: "Anna" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:g6s1r2lg3ohkc80li29c43po04cfuutv03@4ax.com...
    Dziś dostałem pismo w mBanku, że zawieram z nim w dniu 2006-11-30 (!!! --
    gratulacje za refleks) uwowę o prowadzenie lokaty (zakładałem kiedyś
    antybelkową, nawet nie pamiętam na ile lat, domyślam się że na 5). Domyślam
    się, że chcą abym to przedłużył (dają "aż" 3,10%).
    Oczywiście nie mam zamiaru kontynuować tego -- i tu pojawia się pytanie. Co
    mi
    zrobią jak ją zerwę teraz? Co zrobią jak zerwę po naliczeniu kwartalnych
    odsetek (2007-02-28). Rozumiem, że belkowego i tak mi nie naliczą, bo okres
    5
    lat już minął?

    hmmm...jezeli chodzi o belke w momencie wyjscia napewno ją zapłacisz nie ma
    innego wyjscia nie wiem kto tobie powiedzial ze belki nie bedziesz placil
    belki nie placiłes w momencie trwania programu tylko nie wiadomo co za
    lokate miałes.