    From: "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przechowywanie kart kredytowych z innymi?
    Date: Thu, 18 Sep 2003 22:11:59 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@pl52.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Otoz mam karty bankomatowe, benzynowe jakies tam inne identyfikatory w
    > jednym portfelu. Po pewnym czasie zauwazylem ze zdjecie ktore jest na mojej
    > karcie zaczelo robic sie biale. Pojawily sie biale plamy oczywiscie
    > znieksztalcajace twarz.

    Hmmm.... to zjawisko z fotografią twarzy kojarzę z filmu Krąg (The Ring)...

    Nie wiem od ilu dni pojawiają Ci się te plamy, ale duplikatu karty chyba nie
    zdążysz otrzymać... :-))

    > Tak jak wspomnialem przechowuje wszystkie karty
    > w zwyklym portfelu, lacznie z karta doladowujaca punkty na BP. Czy moze miec
    > to jakis zwiazek. ? Moga oddzialywac na siebie? Macie jakies doswiadczenia z
    > tym ? Czy sa jakies neutralizatory. Pomozcie. Pozdrawiam Piotr

    A teraz już poważnie - na pewno deformacja zdjęcia nie wynika z faktu noszenia
    karty z innymi kartami. Już szybciej podejrzewałbym albo złe wykonanie karty
    przez bank albo też inne powody natury termicznej lub chemicznej (np. okładka
    portfela, wysokie temperatury w portfelu, jad węża w kieszeni itp.) :-))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz